ohrana

Нова кочина със стари прасета !


You are not connected. Please login or register

ПЪРВИ СТЪПКИ В ТРАВИАН.

Go down  Съобщение [Страница 1 от 1]

1 ПЪРВИ СТЪПКИ В ТРАВИАН. on Нед Дек 27, 2009 1:07 am

Admin


Admin
Здравейте .
Искам да направя едни разяснения по отношение на играта, за да не ми забие някой някой убииствен въпрос, на който сълзи да ми потекат от очите и да ми размажат грима. За да заредите страницата на играта пишете :
http://s1.travian.bg/
зарежда се страницата - ВХОД - USER - PASS и сте вътре. виждате едно граде за момента, и като първи въпрос, задайте си въпроса какъв ще бъдете, свиня или свинчо .. атакър или дефендър исках да кажа. За непросветените дефендър = защитник, офенсър = атакър /дано няма филолози/. Ето някой важни правила за играта :

1. Всички нови играчи ЗАДЪЛЖИТЕЛНО са дефендъри, докато се ошлайфат, и чак тогава може да помислят за нещо друго.
2. на атакър трябва да се спрат хора, които са по напред с материала в играта, има си тънкости, без които сте обречен, а една грешка може да ви върне месец два назад, един атакър се възстановява доста по трудно отколкото един дефендър, поради простата причина, че обикновено атакуваща армия се вади от 1 град, докато дефендърите може да направят така, че от всичките си градове да вадят деф.
3. Желателно е дефендърите да си играят дефендъри и атакърите да си играят атакъри. Ако имате 500 деф и 500 офенс примерно, някой с 1000 еденици офенс /чист атакър/ ще ви помете като нищо, първо защото офенса в защита има слаба съпротива обикновенно, и второ дефа ви е наполовина да кажем, но при тази тактика обиновено и броните и оръжията са на ниско ниво, поради простата причина, че се опитвате да носите две дини под мишница и ще ви трябва доста повече време за да вдигнете и двете, отколкото дадения атакът който набляга само на оръжието съответно, и т.н. атакър така си е лъснал оръжието, че ще ви помете и дефа като нищо. Ако си мислите, че ще успеете да възстановите армиите си стойте та гледайте как с останалия офенс на атакъра няма да ви даде да си поемете дъх, и така лесно ставате касичка. Ако си мислите че клана ще помогне на такива играчи се лъжете, това беше. Който разбрал разбрал, който не да се учи на някой дръг сървър, нека тогава се сети за тези драсканици тук и си направи равносметката.
4. Дефендърите може да имат някаква касираща/крадците на ресурси/ армия, но те са най евтините единици подходящи за целта като фаланги и бухалки примерно.
5. Атакърите е ясно, че в защита са слаби, поради което те се защитават с дефенса на клана. Обикновено се иска един статичен деф, който стой при тях, и при необходимост се праща още. Някой атакъри си назначават лични дефендъри, задължително на близко разстояние един от друг, обикновено се ситват тези хора, като целта е бързото прегрупиране на армиите при нужда от защита на град на атакър, от своя страна атакъра пази дефендърите, а като цяло така фрмирани те играят за клана.
6. Не си мислете, че като сте в клана, той ще бди над вас като майка орлица. Обиконовено ръководството е съставено от гадни копелета, които гледат само собствения си интерес и постояно искат деф за себеси. Прочетете тогава т.5 и помислете дали пък аджиба това няма нищо общо с егоизма им, а просто защото играта се играе така.
7. Фейковете не са приумица на определени хора. В тази игра шпионите стават част от интериора, така че не може всичко да се огласява, ако искате да сте в центъра на събитията трябва да си го заслужите, за да станете част от екипа.

Незаменими хора няма, нито аз нито който и да е друг. Помислете си като гледате докладите, ако не бяхте в някой клан колко време бихте оцелели, имате ли достатъчно офенс, за да всявате страх, и имате ли достатъчно дефенс, за да отбивате ударите на тъпаците, които си мислят че са богове и няма да им пука, един ще занулите, на втория познайте къде ще му се нанижете. Така, че хайде да си играем играта отборно, аз ще пазя твоя гръб, ти моя, пък нека да ни дойдат тогава, да видим кой кого. Ако ли не аривидерчи бъдещо касо моя. Съжалявам, че употребявам този език, не ми е присъщ, но няма начин да не се ядосвам, че трябва да обяснявам защо трябва да се праща дефенс някъде си, вместо еди кой си да си пази сбственото градче. Клана ще пази основно гърба на активните играчи, повтарям АКТИВНИТЕ, но за да попаднете в тази категория, предполагам се сещате, че трябва да се потрудите малко, за да ви забележат. Ако сте мъж сложете си пола, ако сте жена пуснете си мустаци .. примерно, тогава ще ви забележим, друг в въпроса, че пак ще ви отсвирим, намерете правилния начи, а сега се върнете отново на т.1 и прочетете част от "правилата" на играта, за да ви вървят градчетата и всичко покрай тях както трябва, и бъдете сигурен/а, че ще бъдете забелязани ако играете за клана.

Вижте профила на потребителя http://ohrana.bulgarianforum.net

Admin


Admin
1. Всеки важен град, който ще бъде пазен срещу атака от силен атакър трябва да разполага с хамбар за минимум 4 часово изхранване на подкрепата.
Задължително е важните градове да имат стена/насип/палисада поне на 18 ниво - разбира се малко в по-напреднал стадии.
По принцип всеки важен, за даден акаунт град трябва да има 2х80к хамбара и стена/насип/палисада 20 ниво.
А столици 15-ки и 9-ки, от един момент нататък - 3х80к хамбари.

2. При забелязване на атака към даден град, собственика или ситъра на нападания акаунт, трябва да извърши следните действия(ако е в състояние), преди да иска дефенс.
а. Отбелязва/записва си часа на забелязване на атаката.
а. Да определи точните координати на града, от който е пусната атаката.
б. Да провери клана, класацията на атакъра в популация и атака, и дали атакува от столица, и дали столицата е 15-ка или 9-ка.
в. С помощта на Travel time calculator–а

http://www.javaschubla.de/2006/travian/wegerechner/wegerechner-t3i.html?lang=en

http://www.traviantoolbox.com/bg/distance_and_time

да се определи времето на придвижване на войските между атакуващия и нападания град. При атака от акаунт в топ 100 по популация
да се правят изчисления и с арена 10, а ако е в топ 50 по популация или атака, и с арена 12-13 минимум, освен ако не е известно,че има по-висока арена. От изчисленията може приблизително да се изясни с каква най-бавна единица идва атаката.
Не трябва да се забравя, и че е има изминало време между часа,в който е пусната атаката, и часа в който е забелязана. Опитва се да се свърже с най-близките си съседи и им дава събраната досега информация в синтезиран /компактен/ вид.
д. Опитва се да се свърже със СИТЪРИТЕ СИ(И С ДВАМАТА СИ СИТЪРИ) и им дава събраната досега информация в синтезиран/компактен вид.
е. Изпраща се ЛС до лидерите на клана с информация за атаката в следния вид:

атакуващ:
АтакърXYZ, КоординатаX|КоординатаY, АтакуващГрад
защитник:
ДефендърXYZ, КоординатаX|КоординатаY, АтакуванГрад

Час на пристигане XX:YY:ZZ часа, атаката е забелязана в ХХ:YY часа

Стена/насип/палисада XX ниво, хамбар XXXXXX вместимост

Предполагаема най-бавна единица.
Ако има допълнително инфо, че е от атакуващ град или столица, да бъде посочено.
Брой на следващите атаки.


Тези няколко действия отнемат до 5 минути, а спестяват много време на всички, заинтересовани да пращат дефенс!!!



Като, ако има поредица от атаки към един и същи град, наредени в 1-2-3-5 секунди, може да се касае
за опит за срутване, или превземане на града.



ЛС от вида

Бла-Бла Атака към Градът на ....

войски ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Пристигат след XX:YY:ZZ ч. в XX:YY:ZZ ч.


е чиста проба спам и не носи и грам инфо.

Имало е случаи, когато всички градове на един играч са с абсолютно еднакви имена, и разликата са само координатите.

Трябва да се отсяват важните от маловажните атаки.

3. При решение за организиране на на подкрепа и защита на нападания град, собственика на акаунта заедно с двамата си

ситъри
трябва да осигурят подаването на актуална информация към останалите членове на клана относно:
- новопоявили се атаки
- наличност на житото в хамбара
- нужда от ресурс за строеж на хамбар, стена, резиденция(евентуално пазар, за изнасяне на ресурс от града)
- размер на защитата и брой на идващите подкрепи, като тази информация трябва да се дава на определени

членове/ръководството на клана

4. След успешната защита на града, следва връщане на подкрепите при преценка, че вече няма заплаха/заплахи.
Трябва да се спазват следните правила:
а. Започва се с връщането на дефенса на съседите, защото биха се върнали най-бързо, и биха могли отново да бъдат

пратен в дефенс на друг град.
б. Връщането става като се започне с най-бързите единици, пратени от съответния подкрепящ град
Например първо друидите, после хедуаните, и после фалангите, тараните, катапултите.
Или първо императорис, цезарис, лехионера, претории, тарани, катапулти
Аналогично за тевтонците - първо паладините и после копиеносци, и машини.
Споменати са и машини, защоо може да са използвани за забявяне.
Най-големия кошмар би бил 3000 друида да се връщат заедно с един катапулт на 30 квадратчета.
в. Героите се предполага, че са коне, и би трябвало да се връщат с конницата, ако е имало конница от съответния град.

Естествено, допускат се и изключения, ако има изрично искане от подкрепящия към защитника.

5. С предимство за дефенс са АТАКЪРСКИТЕ ГРАДОВЕ на атакърите и столиците им,
и след това са всички останали. За всеки столицата и града, в който има малко атакуваща армия е важен,но без атакърски градове, или срутени столици на атакърите, задачата ни се усложнява.

След това по важност са добре развити 15-ки и 9-ки, с висок бонус от житни оазиси, и естествено, градове, запалшени от превземане.

Вижте профила на потребителя http://ohrana.bulgarianforum.net

3 НАПЪТСТВИЯ on Нед Дек 27, 2009 1:09 am

Admin


Admin
1) Армия:
* Численост:
Армията би трябвало да е производна на големината на всеки играч (с коефициент за развитие) по следната формула:
- за играчи с до 5 града: армия = население * 0,3
- за играчи с 6 до 10 града: армия = население * 0,8
- за играчи с 11 и повече града: армия = население * 1,5 (да се разбира като МИНИМУМ, няма горна граница)
* Състав:
След ЯСНИЯ избор на всеки играч (офанзивен/дефанзивен) състава на армията би трябвало да е (това е за МИНИМУМ 90% от армията):
- Римлянин / Офанзивен: империани , цезари , тарани , катапулти;
- Римлянин / Дефанзивен: преторианци , легионери;
- Гал / Офанзивен: мечове , Хедуани (ТТ - в някой стратегии) , тарани , катапулти;
- Гал / Дефанзивен: фаланги , друиди (хедуани - с цел комбиниране с друид за светкавична подкрепа);
- Тевтонец / Офанзивен: брадви , тевт. рицари , тарани , катапулти;
- Тевтонец / Дефанзивен: копия , паладини;

2) [ [ ] ]
- Съобразно основната армия , развивате и героя си - трупате точките на атака или защита - няма смисъл и от двете!
- След началните няколко точки на атака/дефенз на самия герой основните точки ги слагайте на % атака / % дефенз !

3) Сгради
- Някой сгради се строя САМО в града с основната армия (освен когато не трябват временно за построяването на други такива). Такива са Ковачниците за Брони и оръжия (респективно офенз и дефенз) където след като се развият нужните ъпгрейди на максимум тези сгради могат СВОБОДНО да се разрушат с цел освобождаване на място.
- Удачно е при завземане на нов град, с цел по бързо построяване, да се построи първо вътре в града Главна сграда (до около 15-20 ниво), Склад и Хамбар (до към 14-20К капацитет) и тогава да се започнат ресурсните полета, така времето за построяването им ще е 40-50% по бързо!
- При завземане на НОВО поле, да се развият първоначално всичките ресурсни полета до 6 (или 7) ниво и след това само ЕДНО да се вдигне до 10 ниво. Тогава се строят т.н. бонус сгради вътре в града (Дърводелница, Леярна, Тухларна). След това се дострояват до максимално ниво и ресурсните полета.

4) Заключителни препоръки
- Настоящите насоки имат ПРЕПОРЪЧИТЕЛЕН характер. Все пак при системно неспазване следва предупреждение и евентуално разделяне на пътищата на играча и клана. Просто това би трябвало да е общото ни виждане на играта. Повечето информация е почерпена от опита или от видяно и прочетено за играта.

Вижте профила на потребителя http://ohrana.bulgarianforum.net

4 АТАКЕРИ on Нед Дек 27, 2009 1:10 am

Admin


Admin
по отношение на атакърите ще дам напътствия с една уговорка, че е желателно да са хора с опит в играта, в противен случай играта ще ви се превърне в един кръговрат от занулени армии без никакъв резултат. Съберете малко знания на чужд гръб и внякой светъл сървър ще се чувствате достатъчно опитен да направите първитекрачки и в тазинасока. разбира се, дори да стедефендър както писах вече не пречи дасиотделите един град за касиращ офенс.
Атакър означава да строиш офанзивни единици – брадви,тевтонски рицари, обсадни машини (за тевтонци),
империани, цезарис, императорис и обсадни машини (за римляни), мечоносци, хедуани, ТТ и обсадни машини (за
гали). Ето 5 съвета, които просто ТРЯБВА да следвате, ако искате да имате ефективност като атакър и да
бъдете максимално полезни на себе си и на клана:

1.Атакърите НЕ строят дефенс, а разчитат на клана за това, вече е въпрос налична преценка дали да се подсигури с личен деф или да си осигуриличен дефендър.

2.Армията се строи само в един град, а другите градове се лепват около него и го захранват с ресурси. Най често това е столицата, но може да си направите и атакуващ град до нея (на практика

единственият плюс тук е, че в такъв атакуващ може да използвате голяма казарма и конюшня – това не чак

толкова фатален недостатък).Армията задължително се ъпргрейдва САМО от ковачницата за ОРЪЖИЯ (брони за атакуваща войска не ви трябват).). Армията ви трябва да съдържа и от двата вида обсадни машини

3.Когато атакувате, винаги съчетавайте единиците си и включвайте в атаката тарани, които да свалят стената на противника (така загубите намаляват почти двойно).

5.Когато атакувате с катапулти го правете на вълни - тука пише как:

http://forum.travian.bg/showthread.php?t=1851

Вижте профила на потребителя http://ohrana.bulgarianforum.net

5 ДЕФЕНДЪР / ЗАЩИТНИК on Нед Дек 27, 2009 1:10 am

Admin


Admin
Дефендърите са хората, които снабдяват клана със защитна войска - фаланги/друиди, копия/паладини, легионери/преторианци. Перфектната защита обикновено е комбинация от всички раси. Най-важното, което трябва да запомните е, че когато дадете дефенс на някого, трябва да му предоставяте пратки с жито, които да изхранват този дефенс. Това масово се забравя или не се приема насериозно и в крайна сметка води до смъртни случаи сред вашите войници


1.След като играете дефендъри, не се увличайте по нападения, отделете един град с някаква армия за касиране, но нищо сериозно.
С цел максимизиране на ресурса, пригоден за дефенс, внимавайте какви сгради строите - да няма излишни глупости от сорта на 20 ниво ковачница за оръжия.

2.Всяка раса разполага с 2 типа защитни единици. Никога не стройте и двата в един град, защото излиза неизгодно от гледна точка на ъпгрейдите, а и ако случайно ви бутнат единя град загубите по отношене на ъпгрейди са по малко.

3.За разлика от атакърите, които трупат градове около атакуващия, дефендърите могат да се разпрострат по-нашироко, в разумни граници де, не е нужно градовете ви да са лепнати един за друг.

4.За разлика от атаката дефенсът се прави в много градове стига да имате ресурс. Не е нужно и даже е неразумно на по-късен етап да се съсредотоава в 1-2 града, тъй като така би се строил прекалено бавно. Стройте навсякъде, ако използвате рационално ресурса си, моментът, в който трябва да се замислите за голяма казарма би трябвало вече да е дошъл. За тези, които нямат житни градове - могат да си направят такива на по-далечни координати, като построят и арени в съотв. градове, тъй като очакваме битки с кланове от др. квадранти и съответно дефендърите ще могат да смогват да пратят защита навреме, а пък и този дефенс ще е много ценен после при защитата на чудото.

5.Вече стана върпос на 2 пъти за ъпгрейдите - а те трябва да са само на борни. Т.е. това, което ви касае е ковачницата за брони, атакърите ги засяга съответно оръжията.

Вижте профила на потребителя http://ohrana.bulgarianforum.net

Sponsored content


Върнете се в началото  Съобщение [Страница 1 от 1]

Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите